Wawa Cosmetics - Jeragat Solution
Membantu mennyelesaikan masalah jeragat dengan berkesan Respected Citizen Sdn. Bhd. (1290326-D)
Kulit Cerah Glowing Hanya Dengan Satu Whitening Lotion Dari Wawa Saja !
Best gile pakai lotion ni sebab dia cepat meresap lepas tu kulit memang tak bercapuk langsung.
Selain mencerahkan bila kita sapu Whitening Lotion Wawa ni ada je kebaikan lain tau :
✅ Melembabkan kulit sepanjang hari
✅ Meratakan tona kulit
✅ Wangi
✅ Memudarkan kesan jeragat dan jerawat
Banyak kan manfaat dia sebenarnya, kalau kita konsisten pakai lagi best sebab dia akan mencerahkan kulit kita secara semulajadi
Akak, sementara kita tengah buat promo ni baik grab cecepat.
Wawa Pocket Sunscreen Mencerah dan Melindungi Kulit Dari Sinaran UV. Promo RM15 je sekarang ni 😍
Perasan tak kalau berjemur lama sikit mesti kulit jadi gelap, tu namanya dah kene sunburn awaknyaaa. Jangan biasakan macam tuuuuu. Sayangilah kulit kita
Ada orang sekejap je kulit nak pulih balik takpe la kan, tapi ada orang yang lamaaa sangat dia nak elok, silap-silap dia kekal jadi gitu, macam saya la tu huhuhu
Best sangat bila pakai Wawa Pocket Sunscreen ni sebab :
✅ Dia kecik je senang nak bawak kemana mana
✅ Membantu mencerahkan kulit
✅ Lindungi dari sinaran UV - ni memang keje utama dia la kan
✅ Melembabkan kulit
Sebab apa kene ada pocket sunscreen ni? kita kan bila singgah solat dah basuh muka haa bila ada pocket sunscreen ni senang la nak pakai balik. takde la terbiar je kulit terkena matahari, sian kulit kita kan
Sementara tengah promo ni jom la grab sis
11/02/2025
Gaiss kombo raya kita dah keluar 😍
Ada banyak pilihan kombo yang memang best untuk pakai raya nanti. tapi limited stok ye. sape cepat dia dapat tau.
jom grab kombo raya kita sekarang 😘
𝐆𝐚𝐫𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐥𝐮𝐬 𝐝𝐞𝐤𝐚𝐭 𝐤𝐮𝐥𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐣𝐚𝐡 𝐀𝐛𝐛𝐲 𝐝𝐚𝐡 𝐬𝐞𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧 𝐩𝐮𝐝𝐚𝐫 𝐥𝐚𝐚𝐚. 𝐁𝐞𝐬𝐭 𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐚𝐥𝐚𝐮 𝐤𝐢𝐭𝐚 𝐩𝐮𝐧 𝐦𝐚𝐜𝐚𝐦 𝐭𝐮𝐮𝐮 😍
Akak, saya nak bagitau ni Abby Abadi kulit cantik sangat lepas guna Set Anti Pigment Wawa ni. Garis halus, kesan jeragat tu semua dah semakin pudar. Sebab tu la Abby maintain je guna Set Anti Pigment ni dah beberapa bulan sebab dia menjadi 😍😍😍😍
kalau akak pakai set anti pigment ni akak akan rasa :
✅ Kulit lebih lembab dan glowing
✅ Kesan dari jerawat dan jeragat lama makin pudar
✅ Tona warna kulit saya dah makin sekata
✅ Garis-garis halus akan semakin pudar
Sebab apa tau dia jadi macam tu, sebab kita pakai bahan bermutu tinggi sesuai untuk cuaca dekat Malaysia
🍀 Hyaluronic acid - terkenal membantu mengekalkan kulit lembab sepanjang hari dan mengurangkan kesan parut
🍀 Raspberry Ketones yang kaya dengan Vit C mampu untuk melindungi dari cahaya UV dan juga Madu yg bertindak pelembut kulit selain dari mengelakkan terjadinya skin irritation
🍀 Alpha Arbutin - membantu mengurangkan bintik bintik penuaan
Jom la kak kita jaga kulit kita dari sekarang, dengan Set Anti Pigment Wawa ni memang dah terbukti membantu ramai wanita dekat luar sana.
Sementara tengah ada harga promo ni jom kita grab dulu sebelum stok habis 🙈
🍀 Alpha Arbutin - membantu mengurangkan bintik bintik penuaan
Jom la kak kita jaga kulit kita dari sekarang, dengan Set Anti Pigment Wawa ni memang dah terbukti membantu ramai wanita dekat luar sana.
Sementara tengah ada harga promo ni jom kita grab dulu sebelum stok habis 🙈
Akhirnya saya jumpa juga produk yang serasi dengan saya. Banyak dah try yang lain tapi tak berapa nak menjadi laaaa. Kali ni dengan Set Anti Pigment Wawa ni memang menjadi dengan saya 😍😍😍😍
𝙆𝙤𝙧𝙖𝙣𝙜 𝙨𝙚𝙢𝙪𝙖 𝙙𝙖𝙝 𝙩𝙧𝙮 𝙠𝙚? 𝙎𝙚𝙢𝙚𝙣𝙩𝙖𝙧𝙖 𝙩𝙚𝙣𝙜𝙖𝙝 𝙥𝙧𝙤𝙢𝙤 𝙣𝙞 𝙗𝙤𝙡𝙚𝙝 𝙡𝙖 𝙜𝙧𝙖𝙗 1 𝙨𝙚𝙩 😁😁
Lepas pakai produk ni memang nampak kesan garis halus tu dah mula pudar, kesan hitam jeragat pun dah tak nampak sangat dah ni. Alhamdulillah jumpa produk yang sesuai dengan saya ni..ni dah berapa kali repeat order pun tak dan nak kira dah 😊
Korang produk ni mudah je nak guna tauuu. ada toner, day cream dengan night cream jeeee. tak lama pun nak sapu sapu tu semua
Sekarang memang terasa kulit lebih anjal dari sebelum ni. Biasa la orang lama semua dah kendur kan lepas pakai Anti Pigment Wawa ni terasa sangat perubahannya.
Bahan top quality sesuai dengan kulit dan cuaca dekat Malaysia ni sebab tu ramai yang menjadi pakai produk ni...tak rugi la untuk sesiapa yang nak cuba
3 langkah penjagaan kulit wajah dengan Abby Abadi ! Patut kulit Abby cantik jee rupanya Abby guna Set Anti Pigment Wawa Cosmetics laaaa 😍
Kulit kita kalau tak jaga memang lama-lama akan naik jeragat jerawat semua tu. Kalau dibiarkan lama mesti akan tinggal kesan dekat kulit kan.
Korang masih belum terlambat lagi, jom kita join Abby jaga kulit wajah, sama-sama makin berseri kan seronok ☺️
Cliquez ici pour réclamer votre Listage Commercial.
Site Web
Adresse
Bangi
43650