Emo-Run
Contactgegevens, kaart en routebeschrijving, contactformulier, openingstijden, diensten, beoordelingen, foto's, video's en aankondigingen van Emo-Run, Gezondheid/Schoonheid, Waterhoen 21, 's-Hertogenbosch.
08/05/2023
De Mei vakantie zit er weer op. De eerstvolgende vakantie is alweer de zomer! Wat gaat het toch snel. Wil je fitter en gezonder voelen? Kom dan bewegen in de warmte cabine. Maak een afspraak voor een gratis proefles. Dan weet je wat het voor jou kan betekenen!
www.emo-run.nl
07/05/2023
Vaak pakken we terug naar wat bekend is als we niet lekker in ons vel zitten.
Terug naar een dieet, een hulpverlener. Iets waarvan je hoopt dat het je gaat helpen?
Maar als dat had gewerkt..... had je niet opnieuw hoeven beginnen.... Valt het kwartje??
Wil je tools leren om het zelf de regie over je leven te kunnen pakken dan ben je bij mij op het juiste adres....
Leer je patronen herkennen; teveel ongezond eten; teveel werken of juist passief zijn is ook gedrag.
Wil jij het stuur weer in eigen hand pakken??
Aankomende week start mijn training 'maandag begin ik'
Een cadeau aan jezelf :)
www.emo-run.nl
06/05/2023
Maandag begin ik!! Hoe vaak heb je dit al eens geroepen? Of in januari of september lukt het wel. Of het nu gaat over minder wijn drinken / eten of meer rust inbouwen.
Is het al gelukt voor de langere termijn??
Ja dan ben ik erg blij voor je! Nee?? niets om voor te schamen. Gedrag is erg moeilijk te veranderen. Patronen zitten in ons systeem en we reageren al jaren op de zelfde manier. Als iets niet lukt baal je van jezelf, en enkele weken later ga je hetzelfde weer doen. Maar nu lukt het je echt???
Wil je jezelf telkens weer zoveel druk en moeten opleggen? Of wil je anders met jezelf omgaan? Ja? dan is dit een mooie reden om je aan te melden voor de 10 weekse training. Die gaat over JOU en JOUW gedrag.
www. emo-run.nl
05/05/2023
Dit weekend is de laatste kans op je op te geven voor mijn training.
Bekijk het introductie filmpje over wat je kan verwachten en vooral wat het je gaat opleveren op mijn website https://emo-run.nl/?page_id=258
02/05/2023
Sta eens een momentje stil.... Ben je tevreden met je leven zoals je op dit moment leeft?
Werk je misschien te hard? Heb je het gevoel dat je leven aan je voorbij vliegt?
Leef je ongezond? Pieker je teveel?
Ben je ontevreden of ervaar je onrust?
Zou je bepaalde dingen anders willen maar weet je niet goed wat en hoe?
Zoek dan niet verder! Geef je op voor mijn 10 weekse training die gaat over gedrag en leefstijl.
Wat kan je verwachten? Eerst geef ik je inzichten in jezelf en in gedrag wat je doet wat niet werkt. Je krijgt inzichten waarom je rookt, eet of te weinig of teveel werkt....
Daarna ga ik je 6 processen van ACT leren en krijg je tools die je de rest van je leven kan toepassen. Hierdoor ga je van overleven naar leven en ga je leven vanuit je hart ipv je hoofd. Meer passie en zingeving.
Wil jij aan jezelf werken? Weet jij hoe je het anders wil maar niet HOE.
Vanaf volgende week start ik weer.
Kijk op mijn website:
https://emo-run.nl/?page_id=258 en geef je snel op.
13/04/2023
02/04/2023
Gun jij jezelf een ACT-Reis?
1 reden is genoeg!
Hierbij de link naar de nieuwsbrief
https://emo-run.email-provider.eu/web/w6zoqwyknw/fqtod1yry4
13/03/2023
Maak kans op een gratis coaching gesprek twv 60 euro !!
Vandaag bestaat mijn praktijk 7 jaar! Wat een trots gevoel. Vele mensen hebben kunnen ervaren hoe het is om te sporten in een warmtecabine. Geen blessures, programma op maat. Persoonlijke begeleiding. Kleine praktijk met een fijne sfeer.
Ook geef ik training op het mentale stuk! Gedragsverandering.
Wil jij dit samen met een vriendin/ collega gaan doen? Tag dan nu een vriendin waar je de training mee zou willen volgen. Op woensdag avond 29 maart start de training!
Wanneer jullie beide starten geef ik jullie beide een gratis coaching sessie van een uur.
Wees er snel bij want de training is bij 6 deelnemers vol....
08/03/2023
Zet 29 maart in je agenda!
Dat is de datum waarop mijn nieuwe training weer begint. Het gaat over gedrag. We hebben allemaal diep van binnen een wens; meer innerlijke rust, minder kilo's, betere zelfzorg. Klopt dat? Maar waarom is het dan zo'n gevecht met jezelf en val je elke keer weer terug in teveel drank, hard werken of teveel snaaien??? Heb je hier wel eens bij stilgestaan?
Zou je het anders willen en ben je bereid naar jezelf te kijken? Maak dan gratis en vrijblijvend een afspraak voor een kennismakingsgesprek.
voor meer informatie kijk op www.emo-run.nl
08/03/2023
OMDAT HET NIET OVER ETEN GAAT....
Hoe klinkt dat? Als ik zeg dat het niets met eten te maken heeft. Je weet met je gezonde "boeren" verstand wat goed is voor je lijf en waar je de "fout" ingaat. Ik zie dan dat mensen nog HARDER gaan werken. Zich vast klampen aan het nieuwste dieet! Maar als dat dieet zou werken zou je toch niet over een tijdje op hetzelfde punt belanden als waar je nu bent. Je blijft rond cirkelen op je eigen rotonde van dieet en afvallen. Ik ben er van overtuigd dat het overeten voorkomt uit gedachten. Dat je het opgeeft als je teveel stress hebt of als je gevoelens hebt van onrust of onzekerheid.
Wat zou er gebeuren als ik je ga leren om te gaan met die gedachten en gevoelens?
In mijn 10 weekse training "maandag begin ik" leren we patronen te doorbreken, een kijkje nemen naar jezelf. Hoe jij omgaat met stress en moeilijke situaties. Wil je die weg blijven eten of wil je het anders leren aanpakken? De keus is aan jou!
Op woensdag 29 maart start de training. Van 19-21 u (10 weken achter)
Gun jezelf dit! www.emo-run.nl
26/02/2023
Gun jij jezelf een ACT-Reis?
Hierbij de link naar de 16e nieuwsbrief
https://emo-run.email-provider.eu/web/w6zoqwyknw/fjpvu5xcrf
Klik hier om uitgelicht te worden.
Telefoon
Website
Adres
'S-Hertogenbosch
5221GW