DermaEstetica
Centre d'Estetica
Tractaments facials i corporals personalitzats - Depilacions - Manicura - Pedicura - Permanent i tint de pestanyes - Maquillatge - Quiromassatge - Massatge Terapèutic - Drenatge linfàtic - Reflexologia Podal - Massatges energètics ( Geotermal, Pindes, Bambuteràpia, Ayurveda )
09/09/2026
Tractament corporal manual o amb aparatologia? ✨
Cada tècnica té un objectiu diferent: el tacte manual permet treballar tensions i aportar benestar, mentre que l’aparatologia ajuda a tractar necessitats més específiques del cos.
A Dermaestètica personalitzem cada tractament segons el que la teva pell i el teu cos necessiten. 🌿
31/08/2026
Després de l’estiu, una exfoliació corporal és un pas essencial per recuperar l’equilibri de la pell. 🌿
Després de mesos d’exposició solar, la pell necessita una cura especial per recuperar la seva vitalitat, hidratació i suavitat natural.
L’exfoliació ajuda a eliminar les cèl·lules acumulades a la capa còrnia, afavorint la renovació de la pell i deixant-la més llisa, uniforme i radiant. ✨
🌿 Quiromassatge: allibera tensions i recupera el benestar del teu cos
El quiromassatge és una tècnica manual pensada per treballar les tensions musculars acumulades en el dia a dia, ajudant a reduir molèsties i afavorint una millor mobilitat corporal.
Les zones més demandades solen ser l’esquena, especialment les cervicals i la zona lumbar, així com les cames, però no hem d’oblidar altres parts del cos com els peus i els braços, que també pateixen les conseqüències de l’activitat diària.
El quiromassatge hauria de formar part de la nostra rutina de cura personal: un espai per alliberar tensions, relaxar cos i ment i mantenir el nostre cos en equilibri. ✨
17/08/2026
Revitalitza el teu cos aquest estiu 🌿
A Dermaestètica oferim tractaments corporals personalitzats pensats per revitalitzar, hidratar i suavitzar la pell mentre els dies de sol continuen fent-se notar.
Els nostres massatges i tractaments amb algues, drenatge limfàtic o massatges energètics ajuden a:
✨Millorar la circulació i reduir la retenció de líquids, alleujant la sensació de cames cansades.
✨Reactivar l’energia del cos després de mesos d’estrès.
✨Hidratar i nodrir la pell per deixar-la suau i lluminosa.
✨Recuperar la pell dels efectes del sol, mantenint-la saludable i protegida.
✨Preparar la pell per l’exposició solar, potenciant la seva protecció natural.
Dedica’t un moment per tu i gaudeix d’una experiència de benestar completa, per continuar l’estiu amb energia, vitalitat i pell radiant! 💆♀️
Sabies que també acumulem tensió al rostre? ✨
L'estrès, les preocupacions i fins i tot gestos quotidians fan que la musculatura facial es mantingui en tensió més del que imaginem.
Aquesta tensió no només pot provocar una sensació de rigidesa o malestar, sinó que també es reflecteix en una pell més apagada, trets més marcats i signes de cansament.
💆♀️ El massatge facial ajuda a relaxar la musculatura, estimula la circulació i el drenatge, afavoreix l'oxigenació de la pell i aporta una agradable sensació de benestar.
Perquè cuidar la pell també és cuidar-te a tu.
Regala't un moment per desconnectar i deixa que el teu rostre recuperi la seva llum natural. ✨
03/08/2026
Descobreix la suavitat que la teva pell sensible mereix 🌿✨
La T-10 Sensiderm hidrata, protegeix i calma, reforçant la barrera natural de la pell.
Ideal per a la cara i zones delicades, deixa la teva pell equilibrada i confortable cada dia.
📍 Girona
☎️ 656 68 58 77
🗺️ Pujada de les Pedreres, 8 – Girona
30/07/2026
Tractament Acné
Per a totes aquelles persones que están passant per un procés d’acné, tenim la solució per tractar-ho de manera natural i no invasiu per el cos ni la pell.
Només és necessari un protocol a cabina, un hàbit domiciliari i una mica de temps ❤️
22/07/2026
🌿 Tractament: Algues + Ayurveda 🌿
Primer, gaudeix del nostre tractament corporal amb algues naturals, que hidrata, desintoxica i revitalitza la pell, aportant frescor i benestar.
Després, deixa’t portar pel massatge Ayurveda, completament personalitzat segons el teu dosha:
✨Vatta: persones molt nervioses; massatge energètic per activar i equilibrar l’energia.
✨Pitta: persones amb molta “passió” o foc; es treballa especialment el cap i zona cervical, ajudant a reduir tensions i equilibrar la digestió.
✨Kapha: persones tranquil·les i pausades; massatge suau i relaxant per mantenir l’equilibri i la calma.
La combinació dels dos tractaments és una experiència única, unint la cura profunda de les algues amb l’equilibri personalitzat de l’Ayurveda.
El resultat: benestar total, pell suau i energia renovada. 💆♀️
🌿✨ Vols descobrir el secret d’una pell radiant i ben cuidada?
A Dermaestètica utilitzem els millors productes de The Natural One per a oferir-te un massatge facial relaxant i revitalitzant.
Amb cada moviment, la teva pell no només es nodreix, sinó que també s’estimula per aconseguir un aspecte més jove i saludable. 💆♀️
📍 Girona
☎️ 656 68 58 77
🗺️ Pujada de les Pedreres, 8 – Girona
✨ 8 anys cuidant-te a tu i a la teva pell! ✨
Des de fa 8 anys, a Dermaestètica treballem cada dia per oferir-te tractaments facials i corporals de qualitat, productes naturals i una experiència de benestar única. 🌿💆♀️
Gràcies a tots els nostres clients per confiar en nosaltres i formar part d’aquesta història. Per molts anys més de bellesa, salut i moments per a tu! 💚
Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.
Categoría
Contacto la empresa
Página web
Dirección
Pujada De Les Pedreres, 8 Baixos
Girona
17004
Horario de Apertura
| Lunes | 09:30 - 15:00 |
| Martes | 09:30 - 19:00 |
| Miércoles | 09:30 - 19:00 |
| Jueves | 09:30 - 19:00 |
| Viernes | 09:30 - 19:00 |
| Sábado | 09:00 - 13:00 |