Irene Olsinellas Terapeuta
Terapeuta quiromassatjista, massatges terapèutics,descontracturants i relaxant. Massatges locals o a tot el cos Algú de qui vaig apendre molt. Gràcies.
"el massatge és valuós per ell mateix,no substitueix res ni pot ser substitïit per res". Aquestes paraules no són meues sino de Jordi Sagrera-Ferrándiz, un antic professor. Crec en el valor d´un massatge ben fet,donat i rebut en les millors intencions i condicions. Cada vegada que inicio un massatge ho faig desde el respecte a tot alló que sé i he aprés i també a alló que desconec. Intentant sempre que sigue el més beneficiós possible i amb l´esperança de apendre alguna cosa nova. M´agrada fer massatges i aixó és el millor que puc oferir a qui en necessite un. Acabare dient alló que sempre dic quan acabo un massatge.
- Gràcies per la Confiança -
Tot té un principi i un final i ha arribat el moment de canviar i començar de nou.
La meua feina com a terapeuta ja no és el millor per a mi.
El millor d'aquesta feina, per a mi, ha sigut conèixer tantes maneres diferents de veure la vida, com persones he conegut. Sé que he après més del que he pogut ajudar i també ser que tota la confiança que meu dóna't ha sigut un acte d'amor.
Una abraçada i moltes gràcies 🌟♥️🙏
08/05/2022
- La llibertat emocional -
Sentir sense judicis i respectar la manera de sentir dels altres. Per saber-ne més 🔼🔼🔼.
Irene Olsinellas Terapeuta
01/05/2022
-"Els teus fills ( i filles) mai aprendran a ser lliures si tu no ho ets"-
Rosa Regàs.
24/04/2022
- Frases que no ajuden -
Les frases motivacionals estan dissenyades amb la millor de les intervencions, però això no les fa bones o infalibles.
Aquí alguns exemples 🔼🔼🔼 de frases que ens trobem cada dia a les xarxes. I que no està de més qüestionar-se.
És important ser selectius en allò que rebem a través de les xarxes. I de com ens afecta.
18/04/2022
- L'amor que et deus -
Cada experiència et fa evolucionar, eleva el teu nivell de consciència i la teua capacitat de donar-te millor amor.
Dóna't avui l'amor que ahir encara no tenies.
Per saber-ne més 🔼🔼🔼
Irene Olsinellas Terapeuta
20/03/2022
- Acceptar la malaltia -
Entenem la malaltia com a sinònim de debilitat, i la debilitat com a sinònim de insuficient.
El cos, format per set cossos ( físic, energètic, emocional, mental, espiritual, còsmic i nirvanic). Funciona en un delicat equilibri que requereix d'atenció.
Tant per a cuidar-lo com per a escoltar-lo.
La malaltia ens indica on escoltar. I quin dels nostres cossos necessita ser atès.
Acceptar la malaltia és acceptar la Vida tal com és i no com voldríem que fos.
Per saber-ne més 🔼🔼🔼.
Irene Olsinellas Terapeuta.
17/03/2022
- Propòsit de Vida -
Per saber el teu propòsit tens que saber que et mou, quina és la via per la qual tu pots expandir-te a través de l'amor cap a un propòsit més gran que tu.
Per poder fer-ho tens que alliberar-te de bloquejos i aprendre a canalitzar la teua energia.
Aquest bloquejos també t'ajuden a emmalaltir tant a nivell físic com emocional.
La teràpia d'equilibri de Txakres, Constel·lacions familiars i el massatge Emocional són eines per treballar i conèixer el teu interior.
olsinellas.terapeuta
14/03/2022
- Autocrítica -
Primer comença per tu. Dóna't amor primer a tu. Respectat a tu primer que ha ningú. Escolta el que el teu interior vol dir-te i fes cas al que et dicta el cor abans que fer cas als altres.
Primer busca la teua part de responsabilitat. Abans que res reflexiona sobre quina és la teua part de feina i com pots evolucionar tu.
06/03/2022
- Exercici -
Moltes vegades pensem que si """haguéssim sabut, en el passat coses que sabem ara, ho hauríem fet millor"".
Jo no crec en està afirmació. Però si que crec que el que em après ens pot servir en el futur.
Et proposo un exercici per aplicar avui reflexions fruit d'experiències passades.
T'apuntes?
27/02/2022
- Medita amb el Cor -
Busca un moment per a tu. Vés al teu raco tranquil. Encén un encens i posa música relaxant. Esquena recta i espatlles relaxades. Respira. Posa't recolzar-te a la pared o posa't un coixí. Respira. Tanca els ulls i respira. Posa la mà esquerra damunt el pit. Respira. Deixa que la mà dreta és pose on vulgue. Respira. Pot ser damunt el pit o la panxa, on l'energia et porte. Dóna't llibertat per fluir. Respira profundament i connecta amb teu interior. Respira.
#❤️🧡💛💚💙💜🤍 #🙏
Anna Txakra 💜💜💜
Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.
Categoría
Contacto la empresa
Página web
Dirección
C/Riu Llobregat N°2B
La Cava
43580
Horario de Apertura
| Lunes | 09:30 - 19:00 |
| Martes | 09:30 - 19:00 |
| Miércoles | 09:30 - 19:00 |
| Jueves | 09:30 - 19:00 |
| Viernes | 09:30 - 19:00 |
| Sábado | 09:00 - 14:00 |
Notificaciones
Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Irene Olsinellas Terapeuta publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.