Salon van Kee

Salon van Kee

Delen

Salon van Kee

19/02/2026

Het is weer voorbij… Het was weer een mooi feestje ❤️🤍💛vanaf vanavond sta ik weer fris en fruitig voor jullie klaar.

06/01/2026

Morgen is het weer zo ver eerste werkdag van 2026, Vandaag lekker gerommeld in de kapsalon en zoals je ziet had ik goede hulp 🙄 🥰 we hebben er weer zin in!

31/12/2025

Iedereen een gezellige jaarwisseling 🥂en op naar…

12/12/2025

Het is weer zover de feestdagen staan voor de deur.. een hele gezellige tijd, ook in de kapsalon maar een lekker drukke planning dus vergeet je afspraak niet als je met mooi haar aan het kerstdiner wilt verschijnen 🥰

01/10/2025

Nieuwe naam!

Toen ik ooit begon met mijn kapsalon, bedacht ik samen met mijn tante – aan de keukentafel – de naam Geknipt. Een naam waar ik jarenlang met trots onder heb gewerkt.

Maar tijden veranderen. En ik ook!
Veel van jullie weten dat ik, naast mijn werk in de kapsalon, nóg een grote passie heb: interieur. Tijdens de coronaperiode – toen ik noodgedwongen even niet kon knippen – volgde ik een opleiding bij de NIA Academie.
In die tijd startte ik ook een apart Instagramaccount: De Kiet van Kee, waar ik mijn interieurprojecten deel. (Als ik niet vergeet te posten 😅) Inmiddels word ik regelmatig gevraagd om mee te denken over andermans interieurs – iets wat ik zó leuk vind om te doen!

En nu is het tijd om ook mijn kapsalon mee te nemen in die verandering.
Nog altijd werk ik met ontzettend veel plezier en liefde voor het vak.
Dit voorjaar volgde ik een inspirerende cursus bij New Wolves, waar ik vol passie en energie vandaan kwam.

Maar het allerleukste blijft:
de creativiteit
het vertrouwen dat mensen mij geven om er telkens weer iets moois van te maken
de fijne, open gesprekken in de stoel
Ik ben echt dankbaar dat ik – vandaag al 18 jaar 😳 – deze mooie kapsalon mag draaien

En dus… een nieuwe naam.
Eentje die helemaal past bij wie ik nu ben en waar ik voor sta:

Salon van Kee
Een naam die alles samenbrengt: haar, interieur en – vooral – mij.

01/01/2021

Dag 2020 op naar 2021 dat het maar een mooi jaar mag worden! 🥂

06/05/2020

Yesssss we mogen weer! Super fijn dat iedereen graag geknipt wil worden 🥳 ik neem met iedereen persoonlijk contact op.
De mensen waarvan als eerst hun afspraak is geannuleerd komen ook als eerste aan de b***t!
Maar ik wil als eerste de kans geven aan mijn klanten die in de risico groep vallen. Ik hoop hierop jullie begrip en ook het feit dat ik maar twee handen heb.
Ik neem dus met iedereen contact op!
Veel liefs

Photos 24/04/2019

Ze zijn er weer de zon pakketjes.
Handig travelsize!shampoo,haarmasker er spray om je haar te beschermen tegen zon zee en chloor

Photos 24/03/2019

Kleurtjes van een pauw zei Lenne! een pauw is heel trots! Zo is het maar net 💪 girl power

Photos 07/01/2019

Per 1 januari is de BTW van 6% naar 9% gegaan. Ook bij Geknipt helaas

21/12/2018

Gefeliciteerd 🎉🎉🎉

Wilt u dat uw bedrijf hét hoogst genoteerde Kapsalon in 's-Hertogenbosch wordt?
Klik hier om uitgelicht te worden.

Type

Telefoon

Website

Adres


Jonkhof 12
'S-Hertogenbosch
5237PE