Eqology by Jerrold Verwey
De Pure Arctic Oil van Eqology is de beste vloeibare visolie
ter wereld
Uit onderzoek blijkt visolie bij met name obesitas patiënten de ontstekingen te remmen en insuline resistentie tegen te gaan. Laat dit nou net vaak de oorzaak van vele chronische aandoeningen zijn.
Kortom zorg voor goede visolie in jou dieet. https://debestevisolie.nl/omega3/
EPA en DHA remmen obesitas-geïnduceerde ontsteking en verminderen insulineresistentie - Energetica Natura - De officiële verdeler in Benelux en Frankrijk Inflammasomen zijn verantwoordelijk voor de activering van pro-inflammatoire cytokinen en zo van ontstekingsreacties. Recente onderzoeksbevindingen geven aan dat remming van inflammasomen door inname van voldoende EPA en DHA nieuwe therapeutische benaderingen biedt in het kader van de ontwikkeling v...
15/10/2019
Uit grootschalige meta-analyse (allerlei onderzoeken bij elkaar genomen) is naar voren gekomen dat visolie wel degelijk beschermd tegen hart en vaatziekten. Belangrijk is wel dat er hoog moet worden gedoseerd.
Visolie beschermt toch tegen hart- en vaatziekten? Mensen die dagelijks omega-3 visoliecapsules nemen, hebben een lager risico op hart- en vaatziekten. Dat blijkt uit een nieuwe meta-analyse met data van ruim 120.000 mensen, gepubliceerd in Journal of the American Heart Association. Cardiovasculaire aandoeningen De onderzoekers analyseerden de uitko...
16/08/2019
Langdurig onderzoek toont de voordelen van Omega 3 aan, en ook het tekort die we als mens hebben
Het belang van vis en omega 3 aangetoond na zestien jaar durend onderzoek | Stichting OrthoKennis De deelnemers kregen een uitgebreide vragenlijst die levensstijlfactoren en dieet inzichtelijk maakte. Van het totaal aantal deelnemers werden personen met kanker, hartaandoeningen, beroerte, nierziekte in het eindstadium of personen met een slechte gezondheid bij de start van het onderzoek uitge...
Omega 3 kun je goed inzetten bij hartfalen
Preventief inzetten van omega-3-vetzuren bij hartfalen - Energetica Natura - De officiële verdeler in Benelux en Frankrijk Het preventief inzetten van omega-3-vetzuren kan een plotseling overlijden als gevolg van hartritmestoornissen voorkomen. Dat blijkt sterk uit klinische onderzoeken. Het achterliggende mechanisme is tevens blootgelegd, zijnde het moduleren van ion-celmembraankanalen. Hierdoor worden hartcellen gesta...
03/06/2019
Het belang van goede vetten voor onze gezondheid
The Brain Needs Animal Fat Why humans can't thrive on plants alone.
23/04/2019
Omega 3 essentieel voor een goed brein
Betere doorbloeding brein met omega-3 - Ortho Institute Suppletie met omega 3-visvetzuren verbetert de doorbloeding van het brein wanneer deze belast wordt met een verhoogd koolstofdioxidegehalte (CO2) in...Lees verder
27/12/2018
Omega 3 is ook belangrijk in gedrag. Het kan agressie thuis helpen voorkomen bij kinderen.
Omega-3 voor kind vermindert agressie thuis - Ortho Institute Suppletie met omega 3-visvetzuren verbetert het gedrag van het kind en helpt daarmee agressie binnen het gezin te voorkomen. Aan...Lees verder
Klik hier om uitgelicht te worden.
Telefoon
Adres
Wijdewormer