Kristine Svanem Frisør
The Norwegian Hairdresser Of The Year, 2012 Freelance hårstylist, og eier av Palé 3 i Trondheim. Tar kunder i Oslo 2 dager pr 2. måned.
08/01/2022
Kjære kunder🌟
Riktig godt nyttår🥂🍀❣️
Permisjonen er snart over, og jeg er tilbake 50% fra 21.2-1.5☺️
Det er litt vemodig, og tida (som alle kunne fortelle meg på forhånd) går så alt for fort!
Er utrolig glad og takknemlig for å bo i Norge, men tror du ikke sannelig at jeg irriterer meg over at far MÅ ta ut 15 uker🤨🤔😆
Har hatt noen få «opptredener» i salongen, og det har vært fantastisk når jeg først har kommet dit, men ser at man skal sette pris på en tid man aldri får tilbake☺️🥰
Mai og juni blir som normalt, så er det sommerferie i juli før Whilma starter i barnehage i august🙈👧🏼
Ettermiddagstimene ryker først, og jeg får dessverre ikke vært like fleksibel som før, men skal gjøre mitt beste for å finne tid, så får du sette opp time i god tid🤞🏻❣️
Gleder meg til å pleie og stelle håret ditt, den gode praten, og ikke minst til å se deg igjen🥰🌟
Listen ferdigstilles iløpet av neste uke, book time på SMS, så svarer jeg så straks det lar seg gjøre🌟
Kristine
47646152
Foto av Martine Allansdatter Eilertsen 🌟
01/08/2021
En uke jobbing før permisjon🍀
Jeg har fulle lister med venteliste, men henviser videre til en av mine dyktige kollegaer når jeg ikke får mulighet selv🍀
Send meg gjerne meldinger, så skal jeg videreformidle framgangsmåter og oppskrifter til våre frisører🍀
Jeg håper det blir mulighet å stikke innom for litt jobbing i november og desember, men åpner ingen lister før jeg ser hvordan dette blir😄🍀🤞🏻
Ønsker alle kunder en riktig fin høst, så håper jeg å se alle tilbake igjen🤞🏻🍀🥰
Foto av Sharon
https://sharonburgosaresvik.youpic.com/
Eneste ledige timer til meg før permisjon:
1.7 kl 13:30
6.7 kl 15:30
7.7 kl 15:30
15.7 kl 10
20.7 kl 16:30
21.7 kl 09 & 12
22.7 kl 15:45
27.7 kl 12:30 & 15
28.7 kl 14
Send meg SMS for booking, så anbefaler jeg den rette erstatter for meg dersom jeg ikke finner time til deg🌸
Husk at jeg ønsker å prøve å stikke innom 1-2 dager i uken i november og desember, så ikke nøl med å sende SMS🍀
Fortsatt god sommer 🌸
10/06/2021
Kjære kunder🌸
Jeg tar permisjon fra 6.8, men har et ønske om å kunne jobbe 1-2 dager i uken i november og desember🍀🤞🏻
Fram til da jobber jeg 60% og har noen få ledige timer tirsdag-torsdag i juli🌸
Det er supert om alle som har booket tid i sommer gir beskjed så tidlig som mulig dersom avtalen må endres, slik at jeg får gitt timen til noen andre☺️🤞🏻🌸
Det ble ingen Oslo-jobbing i år pga pandemien, men håper jeg kan være gjestefrisør en gang neste år🤷🏼♀️😇
Ønsker alle en superfin sommer😎
Mine superdyktige kollegaer hjelper meg å tar kunder, så send meg gjerne SMS ang timebestilling, så anbefaler jeg videre, og gir ut fargeoppskrifter/framgangsmåter👌🏻
Klem, Kristine🌸
24/04/2021
Har fått avbestilling, og ledig for klipp&farge ev extensions:
Kl 13 tirsdag, torsdag og fredag💫
Send meg SMS om du vil ha time; 47646152
Senere tidspunkt er booket før 17. mai🇳🇴
25/01/2021
Kjære kunder i Oslo og Trondheim🍀
Pga corona-situasjonen ser det ut til å bli et lengre opphold uten Oslo-jobbing.
Ta gjerne kontakt med meg, så kan jeg anbefale videre og ev gi fargeresepter🤞🏻
——————————————————————
I Trondheim er det full rulle, og vi fortsetter de gode rutinene vi har holdt siden slutten av august, med munnbind på oss og kunde, spriting/vasking av alt utstyr og kontaktoverflater mellom hver kunde💫
-Det er trygt å gå til oss, og vi registrerer alle besøk, også dersom du kun skal kjøpe produkter.
Kontakt meg om du vil jeg skal pakke klart eller sende produkter i posten💫
SMS 47646152
23/12/2020
2020 er snart over, og det blir tid for refleksjon🌟 Det har vært et spesielt år, men synes likevel det har rast avgårde!
Det er trist å måtte holde avstand, og gå med maske, men det har vært nødvendig, og jeg er evig takknemlig for at ingen på Palé har måttet sitte i karantene, eller at vi har måttet stenge salongen nå før jul😇🙏🏻
Det har vært fullt julerusj, og 9 av 10 stoler har stått opptatte🤩
Takknemlig for teamet, og for alle kunder som har booket timer og handlet produkter av oss😇🥰 Uten dere hadde det ikke gått!
2020 har ikke vært så verst likevel🌟🍀🥰
Ønsker alle en fredelig jul, og et riktig godt nyttår🍀🌟❤️
(Håper på å kunne jobbe i Oslo i starten på januar, så send meg SMS om du ønsker time🥰)
Klem,
K
06/12/2020
🌟Kjære kunder🌟
Det nærmer seg slutten av året, og jeg har foreløpig bare 2 ledige timer for «farge&klipp» i år. I disse tider, skjer det fort endringer på listen, men jeg setter stor pris på at alle gir beskjed i god tid dersom endringer må gjøres slik at jeg får fylt opp timene🙏🏻🌟
🌟Vi pakker og sender produkter 🌟
Tirsdag 15.12 kl 09
Mandag 21.12 kl 12:15
Send meg en SMS på 47646152
Foto av: Ronny Manuel Danielsen 🌟
🍀Oslo-kunder🍀
Jeg har ferie i uke 42, og lurer på om jeg skulle dratt til Oslo å jobbe en dag😁🤩?
Er det interesse for mandag 12.10?
Innboks meg🥰
Oslo-kunder👋🏻
Jeg jobber på Dplussfifteen As 20-21., og jobber med kundelisten. Send meg en SMS om du vil ha time! Dere som har gitt beskjed om ønsket time får svar iløpet av morgendagen🌸🌸🌸
47646152
Klikk her for å få din Sponsede Oppføring.
Type
Kontakt bedriften
Telefon
Nettsted
Adresse
Dronningensgt 11
Trondheim
7011