Sara & Emma

Sara & Emma

Dela

frisör med bakgrund från bl a WELLA och Larsson & Lange. make up artist med lång erfarenhet. ekologisk ansiktsbehandling

Allt för hår, dam herr barn
Hudvård
Make up

22/12/2025

Sista julklappen?
Tis 23 dec öppet 9- 13
Välkomna

Photos from Sara & Emma's post 03/11/2025

Då har vi en vinnare från tipspromenade från torsdagens smakresa!!!
Avgjordes på skiljefrågan som Birgitta var bara 1 från!!

Grattis Birgitta och välkommen in att hämta din vinst🥳

Birgitta Larsson var 1 av 2 som prickade alla rätt🙌

Photos from Sara & Emma's post 30/10/2025

Tack alla som kom på Smakresa som .aneby så fint anordnat!

Så rolig och framför allt mysigt i höstrusket.
Kul med så stor uppslutning och så många trotsade regnet och gick ut och besökte oss💕

16/07/2025

Nu är det snart semester 🌼
Vi stänger idag fram till mån v 31.
Då är ni varmt välkomna igen .
Emma och Sara

26/06/2025

Sommartider

Nu är det sommar, sol och lite semester. Men det är enbart v 30 som vi stänger helt, övriga veckor jobbar nån av oss några dagar per vecka. Ring om du vill boka, lämna meddelande om vi inte svarar så ringer vi tillbaks så fort vi är på plats.
Vi önskar skön sommar och varmt välkomna att boka er tid hela sommaren.🌞

19/06/2025

Äntligen!
Nu fungerar det att ringa.
0708769808

Imorgon på midsommarafton har vi stängt men ni är såå bälkomba att höra av er på måndag igen.

Vi önskar trevlig helg och glad midsommar

Sara och Emma

10/06/2025

Blir galen på teknik!!!!
För att nå oss skicka på Messenger👍🙌🙌

25/03/2025

Snart är jag tillbaks på jobbet igen.😁

Om ni inte bokat era klippningar för våren än så är det hög tid. Skicka gärna sms om vi ej svarar så återkommer jag så snart jag kan.
0708769808

🌞 Emma

28/02/2025

Det har gått 1 1/2 v sen Emma bytte höftled.
Allt har gått bra och hon läker som hon ska🙏

Jag försöker hålla ställningarna på jobbet så gott det går🙌

Sista dagarna har det ringt väldigt mycket och jag har lite svårt att hinna med
Då även jag av personliga skäl inte jobbar full tid så kommer det vara svårt att komma i kontakt med mig

Lämna gärna namn och nr eller skicka ett SMS om ni inte får tag i mig så hör jag av mig när jag har tillfälle🙏

Önskar alla en trevlig helg🥰

07/02/2025

By the way... jag ska bara byta höftled...
Inget allvarligt ☺️

05/02/2025

Nya utmaningar.
Denna gång är det lillasyster som ska slippa ha ont.
Jag finns på plats,om jag inte svarar så lämna namn och nr så återkommer jag👍

04/02/2025

2025 är här och med nytt år kommer nya utmaningar.

Jag , Emma, kommer vara sjukskriven from 17 feb. Jag finns på plats tom 13 feb och Förhoppningsvis är jag tillbaks i skiftet mars/april.

Sara håller ställningarna men vi ber om förståelse att det kan bli svårt att hinna svara i telefonen och att det blir stängt vid lunchtid de flesta dagarna. Lämna meddelande så försöker vi ringa tillbaka senare under dagen.
Ha det gott tills vi ses senare i vår. 😊

Vill du placera din affär längst upp i Skönhetssalong-listan i Aneby?
Klicka här för att få din sponsrade notering.

Telefon

Webbplats

Adress


Köpmansgatan 8B
Aneby
57832